Taky vám připadá, že podzim čaruje s barvami?
Lákají vás pestrobarevné listy, plody a stromy k tvoření, ale chybí vám inspirace?
Přemýšlíte, jak nadchnout děti do tvoření tak, aby je to po pěti minutách nepřestalo bavit?
motivační hry spojené s podzimem
pestré techniky s použitím dostupných výtvarných materiálů
osvojení principů prožitkového tvoření v praxi
společnou inspiraci a sdílení
Emailem dostanete seznam tvořivých materiálů a pozvánku do facebooové skupiny, kde bude výzva probíhat.
Od neděle 18. do úterý 20. září pro vás mám připravený na každý den jeden výtvarný projekt, který vám pošlu emailem. Večer v 18:00 se v těchto dnech potkáme na živém vysílání, kde přidám další výtvarné tipy a budu odpovídat na otázky.
Ve středu 21. 9. se společně potkáme na závěrečném webináři.
Pro rodiče s dětmi od 2 do 10 let
Pro pedagogy MŠ a 1. stupně ZŠ, družiny, lektory volnočasových aktivit
Pro rodiče, kteří vzdělávají své děti doma
“Radka Rubešová boří stereotypy českých pedagogů a uniformitu nástěnek na školních chodbách. Pokud chcete vést děti k autentickému výtvarnému vyjádření, prožitku a radosti z tvorby, pak jste tu správně.”
“Se synem jsem tvořila vždy a ráda, ale až ve tvořivých výzvách s Radkou jsem zjistila, že existuje něco víc, než papír, pastelky a vodovky. Tolik materiálů a tolik možností. Moc děkujeme objevování světa tvoření tak trochu jinak.”
“Radka mě učí těšit se na hodiny výtvarné výchovy. Posiluje moje jistoty v práci a ukazuje, jak být kreativní a nebát se experimentovat.”
“Všechny Radčiny kurzy, výzvy, semináře stojí za absolvování. Vždy má po ruce nějaký nový nápad, inspiraci, vtažení do tvoření. Vzájemné sdílení a zpětná vazba jsou samozřejmostí.”
Ráda se s vámi podělím o zkušenosti, které jsem načerpala během 14 let vedení výtvarných aktivit a jako absolventka řady arteterapeutických výcviků. Jsem spoluautorkou knihy Výchova prožitkem, která je vyhledávanou metodickou příručkou pro pedagogy MŠ.
Mým největším přáním je, aby se děti nebály svobodně tvořit a rodiče nebo pedagogové od nich neočekávali perfektní výsledek. Jsem přesvědčená, že důležitější je samotný proces tvorby a radost, kterou dětem objevování výtvarného světa přináší.