Recytvořivá výzva obsahuje 10 vypracovaných výtvarných projektů ve formě fotopostupů.
Při tvoření nebudete potřebovat žádné speciální vybavení. Vystačíte si se základními výtvarnými pomůckami a běžnými předměty z domácnosti.
Výtvarné aktivity jsem navrhla tak, aby zaujaly a rozvíjely děti od 2 do 8 let . Spolu s nimi se do tvoření samozřejmě můžete zapojit i vy.
Ke každému tvoření pro vás mám připravený seznam materiálu, postup i motivační hry, které vtáhnou děti do akce.
Po zaplacení vám přijde seznam pomůcek a materiálů, které budete při tvoření potřebovat. Pravděpodobně je už máte všechny doma a pokud ne, pořídíte je v nejbližším papírnictví.Zároveň dostanete přístup do členské sekce se všemi projekty.
Každý den vám přijde email, který vám připomene jeden z tvořivých projektů.
Tvoříte si sami svým tempem v čase, který vám vyhovuje.
Přístupy vám zůstanou po dobu 1 roku.
„Výzva se nám všem moc líbila :), rozhodně jsem si i já rozšířila obzory, co se týče výtvarných technik a jejich kombinací, a hlavně byla super vždy ta motivační část, ta kluky bavila hodně. 🙂 Děkujeme!
„Moc se mi líbí, že je vše popsáno krok za krokem včetně toho, co by dítě mělo zvládnout samo a s čím případně pomoci. Moc se nám také líbily doprovodné aktivity, při kterých jsme si užili spoustu legrace.“
„Děti byly naprosto nadšené! Děkuji za báječnou inspiraci. Naše výtvarná výchova dostává naprosto jiné rozměry a děti se vždy moc těší.“
RÁMEČEK NA OBRÁZEK
PŘÍŠERKA Z PONOŽEK
KAŠÍROVANÁ MISKA
MALBA NA KARTON
PŘÁNÍČKA Z RUČNÍHO PAPÍRU
POHYBLIVÁ ZVÍŘÁTKA Z KARTONU
AUTORSKÉ FOTOALBUM
+ 3 DALŠÍ VÝTVARNÉ PROJEKTY
Objevte v sobě kreativní duši a začněte si výtvarné tvoření užívat spolu s dětmi.
Nechejte děti svobodně tvořit a posilujte tak jejich přirozené sebevědomí.
Naučím vás přistupovat k tvoření bez zbytečných strachů, přehnaného očekávání a neustálého sebehodnocení.
Ráda se s vámi podělím o zkušenosti, které jsem načerpala během 15 let vedení výtvarných aktivit a jako absolventka řady arteterapeutických výcviků. Jsem spoluautorkou knihy Výchova prožitkem, která je vyhledávanou metodickou příručkou pro pedagogy MŠ.
Mým největším přáním je, aby se děti nebály svobodně tvořit a rodiče nebo pedagogové od nich neočekávali perfektní výsledek. Jsem přesvědčená, že důležitější je samotný proces tvorby a radost, kterou dětem objevování výtvarného světa přináší.